V průběhu celého školního roku se žáci 7. B v tomto projektu věnovali otázce,
jak docílit rovnováhy mezi používáním moderních technologií a života bez nich v současném digitálním světě.
Projekt podporoval kreativní a kritické myšlení týkající se používání moderních technologií a motivoval žáky k hledání cest, jak žít v rovnováze.
Žáci z Řecka, Itálie a České republiky společně vyhledávali, zpracovávali a hodnotili různé materiály a získávali informace o tvorbě dokumentu. Pracovali ve skupinách, rozvíjeli svou kreativitu a spolupráci a také práci s moderními technologiemi a různými aplikacemi. Dozvěděli se, jak vyhledávat informace na tvorbu dokumentu, jak je hodnotit, analyzovat, vybrat, použít a správně uvést zdroje. Ve skupinách si vyzkoušeli práci scénáristů, kameramanů a herců. Většinu práce na projektu museli žáci zvládnout z domova a o to více si cením píle a úsilí, které projektu věnovali.
V neposlední řadě celý projekt probíhal v anglickém jazyce, takže si rozšířili slovní zásobu, schopnost porozumění textům a zlepšili si poslech i vyjadřovací schopnosti.
Celý projekt byl zakončen mezinárodním online setkáním, kde si žáci zahráli vědomostní hru týkající se celého projektu a sdělili si své dojmy a zážitky.
Závěrečným výstupem projektu je žákovský dokument, ve kterém žáci představují části projektu věnované kladům a záporům používání moderních technologií a ve kterém nakonec žáci odpovídají na úvodní hlavní otázku: Jak docílit rovnováhy při používání technologií v moderním světě?